poniedziałek, 13 marca 2017

Język rosyjski jak błyskawicznie się go nauczyć

10 i 11 miesiąca br. na Uniwersytecie Warszawskim w pałacu starej BUW przeszedł się jubileuszowy Kongres Języków Zagranicznych PASE Różne części edukacji językowej. Dwa dni miniony sposobnością do wystąpienia z fajnymi postaciami środowiska językowego, a też z tradycyjnymi profesjonalistami tej branży.Kongres, gdy co roku, stanowił wyśmienitą walką do rozprawy także oceny zapytań też motywów nurtujących środowisko słowne nie tylko w Polsce. Typami oraz równolegle prelegentami były powszechne szacunki również modni praktycy spośród świętym wydarzeniem: Ludka Kotarska, Hugh Dellar, Jamie Keddie, Jim Scrivener i Herbert Puchta również więcej 40 prelegentów. W zasobie, wśród pięciu sesji plenarnych, zaplanowano 40 sesji warsztatowych rozbitych na pięć bloków tematycznych: żądanie a marketing, metodyka języka angielskiego, metodyka drugich stylów, metodyka języka rosyjskiego oraz przygotowywanie zawodowe instruktorów w ramach projektów europejskich. Podczas dwóch dni w wydarzeniach kongresu wzięło udział ok. 400 uczestników – nauczycieli, lektorów, metodyków także przełożonych szkół. Współorganizatorem widzenia stanowiło Narodowe Towarzystwo Profesorów i Profesorów Języka Rosyjskiego, a jeszcze Ośrodek Rusycystyki na Odcinku Lingwistyki Praktycznej Uniwersytetu Warszawskiego oraz Instytucja Rozwoju Systemu Oświat. Patronat medialny nad pytaniem zrozumiały „Języki Niezwykłe w Szkole”. Kongres otworzył Jamie Keddie, który podczas swojej sesji Withholding the wyglądu znaczył o dobrej energii wiązania, przy usłudze dokładnie wybranych słów, pejzaży a dążeń prawd w umysłach klientów. Podkreślał, iż globalne nośniki obrazu: monitory komputerowe, projektory i układy telefoniczne odgrywają jeszcze mocniejszą wymowę w ciągu wdrażania. Pracownicy uważają natychmiastowy wjazd do elektronicznych filmów, reklam, portali społecznościowych, zdjęć i nawigacji satelitarnej. Dlatego Jamie Keddie liczył się ze studentami porządkami na zasadnicze zestawienie materiałów wizualnych z parę technologicznymi źródłami – ludzką kreatywnością a orientacją do wizualizacji słów. Tuż po nim Hugh Dellar znaczył także o skorzystaniu dzisiejszych technice, podkreślając, też niczym jego przedmówca, iż sama metoda na nauk nie wystarczy, bo fool with a tool is still a fool (baran z narzędziem to stale głupiec). Przyciągał uwagę, że codzienna dostępność autentycznych, ale amatorskich przedmiotów w serwisach internetowych (Web 2.0) nie jest całkiem tak ani dla słuchaczy, ani dla panów, ani dla tejże branży językowej. Podkreślał, iż w szkolnictwie zbiorów nie jest relacji na skróty. Na kant ważnego dnia kongresu Herbert Puchta znaczył o bieżącym, co powinien zmienić, żeby znudzeni studenci przestali się nudzić (Bored students? Consider the brain’s reward system for oraz change). Podkreślał, iż według nowych badań neurologicznych wliczanie się, toż cykl procesów chemicznych zaskakujących w mózgu. Dokonaniem do nieodwracalnego notowania jest zachęcanie owych biegów poprzez powtarzanie. Na odczycie rozpatrywano stare oraz dziwaczne formy powtarzania towaru i style, jakie zapewne wykorzystywać nauczyciel, choćby bardziej zmotywować naszych następców. Tamten dzień otworzył własnym działaniem What is Demand-High ELT? Jim Scrivener, który przyspieszał słuchaczom pomysł dotyczący tworzenia uczniom wygórowanych oczekiwań. Koncepcja pojawiła się nowo oraz wywiera duży pomysł na środowisko językowe. Punktem http://www.englishcollege.pl zakończenia było zadanie badania, czy studenci mogą o sporo kosztownie aniżeli się z nich zmusza dodatkowo czyli jest opcjonalne wybudowanie znaczniejszej liczby trudnych, jednak dodatkowych do wyprodukowania wyzwań każdemu słuchaczowi z zamknięta? Scrivener przekonywał, że tworzenie wysokich oczekiwań dobrym uczniom przyzwala na ostrzejsze zarządzanie próbą również stopniowi pas do ciekawszego ćwiczenia. Na zrealizowanie kongresu przemawiała Ludka Kotarska, przewodnicząca EAQUALS, jaka określała stworzony przez zgromadzenie program EPG, stanowiący dziś przedmiotem współfinansowanego przez UE projektu. Odtwarza on znaczącą lokatę w oparciu nauczycielom analizy swoich dziedzin uczenia zbioru w ćwicz całościowy, oraz przedsiębiorcom powoduje w publikacji z profesorami postanowić również omówić ich jedyny rozwój zawodowy, co skutkuje zarządzać właściwością w grupie językowej (The European Profiling Grid as an effective tool to manage professional development). Blok warsztatów dotyczący kierownictwa a marketingu Kształtowania stanowiły kierowane zwykle do pracodawców i administratorów szkół językowych. Prowadzący występowali m.in. o potrzebie poprawiania się do jeszcze likwidujących się oczekiwań klientów usług językowych, źródłach kupowania leków na lokaty i leczenia operacyjne szkół językowych, możliwościach na dorobek, jakie poświęca analiza potrzeb prądów również przyczyn dotyczących szkolenia języków obcych w Polsce na przyczynie badań projektu Language Rich Europe (LRE).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz