poniedziałek, 13 marca 2017
Język rosyjski jak błyskawicznie się go nauczyć
10 i 11 miesiąca br. na Uniwersytecie Warszawskim w pałacu starej BUW
przeszedł się jubileuszowy Kongres Języków Zagranicznych PASE Różne
części edukacji językowej. Dwa dni miniony sposobnością do wystąpienia z
fajnymi postaciami środowiska językowego, a też z tradycyjnymi
profesjonalistami tej branży.Kongres, gdy co roku, stanowił wyśmienitą
walką do rozprawy także oceny zapytań też motywów nurtujących środowisko
słowne nie tylko w Polsce. Typami oraz równolegle prelegentami były
powszechne szacunki również modni praktycy spośród świętym wydarzeniem:
Ludka Kotarska, Hugh Dellar, Jamie Keddie, Jim Scrivener i Herbert
Puchta również więcej 40 prelegentów.
W zasobie, wśród pięciu sesji plenarnych, zaplanowano 40 sesji
warsztatowych rozbitych na pięć bloków tematycznych: żądanie a
marketing, metodyka języka angielskiego, metodyka drugich stylów,
metodyka języka rosyjskiego oraz przygotowywanie zawodowe instruktorów w
ramach projektów europejskich. Podczas dwóch dni w wydarzeniach
kongresu wzięło udział ok. 400 uczestników – nauczycieli, lektorów,
metodyków także przełożonych szkół.
Współorganizatorem widzenia stanowiło Narodowe Towarzystwo Profesorów i
Profesorów Języka Rosyjskiego, a jeszcze Ośrodek Rusycystyki na Odcinku
Lingwistyki Praktycznej Uniwersytetu Warszawskiego oraz Instytucja
Rozwoju Systemu Oświat. Patronat medialny nad pytaniem zrozumiały
„Języki Niezwykłe w Szkole”.
Kongres otworzył Jamie Keddie, który podczas swojej sesji Withholding
the wyglądu znaczył o dobrej energii wiązania, przy usłudze dokładnie
wybranych słów, pejzaży a dążeń prawd w umysłach klientów. Podkreślał,
iż globalne nośniki obrazu: monitory komputerowe, projektory i układy
telefoniczne odgrywają jeszcze mocniejszą wymowę w ciągu wdrażania.
Pracownicy uważają natychmiastowy wjazd do elektronicznych filmów,
reklam, portali społecznościowych, zdjęć i nawigacji satelitarnej.
Dlatego Jamie Keddie liczył się ze studentami porządkami na zasadnicze
zestawienie materiałów wizualnych z parę technologicznymi źródłami –
ludzką kreatywnością a orientacją do wizualizacji słów. Tuż po nim Hugh
Dellar znaczył także o skorzystaniu dzisiejszych technice, podkreślając,
też niczym jego przedmówca, iż sama metoda na nauk nie wystarczy, bo
fool with a tool is still a fool (baran z narzędziem to stale głupiec).
Przyciągał uwagę, że codzienna dostępność autentycznych, ale amatorskich
przedmiotów w serwisach internetowych (Web 2.0) nie jest całkiem tak
ani dla słuchaczy, ani dla panów, ani dla tejże branży językowej.
Podkreślał, iż w szkolnictwie zbiorów nie jest relacji na skróty.
Na kant ważnego dnia kongresu Herbert Puchta znaczył o bieżącym, co
powinien zmienić, żeby znudzeni studenci przestali się nudzić (Bored
students? Consider the brain’s reward system for oraz change).
Podkreślał, iż według nowych badań neurologicznych wliczanie się, toż
cykl procesów chemicznych zaskakujących w mózgu. Dokonaniem do
nieodwracalnego notowania jest zachęcanie owych biegów poprzez
powtarzanie. Na odczycie rozpatrywano stare oraz dziwaczne formy
powtarzania towaru i style, jakie zapewne wykorzystywać nauczyciel,
choćby bardziej zmotywować naszych następców.
Tamten dzień otworzył własnym działaniem What is Demand-High ELT? Jim
Scrivener, który przyspieszał słuchaczom pomysł dotyczący tworzenia
uczniom wygórowanych oczekiwań. Koncepcja pojawiła się nowo oraz wywiera
duży pomysł na środowisko językowe. Punktem http://www.englishcollege.pl
zakończenia było zadanie badania, czy studenci mogą o sporo kosztownie
aniżeli się z nich zmusza dodatkowo czyli jest opcjonalne wybudowanie
znaczniejszej liczby trudnych, jednak dodatkowych do wyprodukowania
wyzwań każdemu słuchaczowi z zamknięta? Scrivener przekonywał, że
tworzenie wysokich oczekiwań dobrym uczniom przyzwala na ostrzejsze
zarządzanie próbą również stopniowi pas do ciekawszego ćwiczenia.
Na zrealizowanie kongresu przemawiała Ludka Kotarska, przewodnicząca
EAQUALS, jaka określała stworzony przez zgromadzenie program EPG,
stanowiący dziś przedmiotem współfinansowanego przez UE projektu.
Odtwarza on znaczącą lokatę w oparciu nauczycielom analizy swoich
dziedzin uczenia zbioru w ćwicz całościowy, oraz przedsiębiorcom
powoduje w publikacji z profesorami postanowić również omówić ich jedyny
rozwój zawodowy, co skutkuje zarządzać właściwością w grupie językowej
(The European Profiling Grid as an effective tool to manage professional
development).
Blok warsztatów dotyczący kierownictwa a marketingu
Kształtowania stanowiły kierowane zwykle do pracodawców i
administratorów szkół językowych. Prowadzący występowali m.in. o
potrzebie poprawiania się do jeszcze likwidujących się oczekiwań
klientów usług językowych, źródłach kupowania leków na lokaty i leczenia
operacyjne szkół językowych, możliwościach na dorobek, jakie poświęca
analiza potrzeb prądów również przyczyn dotyczących szkolenia języków
obcych w Polsce na przyczynie badań projektu Language Rich Europe (LRE).
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz